vineri, 5 noiembrie 2010

fatid dar splendid

  In ultima vreme sunt plin de ganduri, sunt plin de idei sunt cum nu am mai fost de mult.....eu. Sunt liber sa fiu cum vreau sa fiu sa imi iubesc viata asa cum stiu fara sa mai smiorcai dupa 120 de centimetri de picioare rasfatati imaturi si egoisti. Sunt intr-un oras gri, rece, infestat de gandaci cu pretentii de fiinte umane..dar sunt viu. Sunt fara regrete, fara suspine, fara cosmaruri si fara liesonuri de orice fel. Ce e cel mai ciudat si cel mai fermecator e faptul ca iubesc din nou si repede si fara a ma mai fi refulat in praful nebuniei disperarii si DE CE-ului. Imi pasa din ce in ce mai putin de trecut. Il respect...m-a invatat multe si ma invata constant dar atat.Pretuiesc amintintiri frumoase si dau format la tot ceea ce consider eu vizite la gradina zoologica. E de-a dreptul fermecator sa ai o zi intreaga in care sa pretuiesti viata. Sunt singur, meditez si ascult proiecte muzicale Jazzy-Lounge, sunt fericit,sunt eu si ma exprim liber....inchin un pahar de Sampanie frantuzeasca in cinstea Vietii. Vive !parce-que je vive.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu